روش پیش نویس کردن پست در فیس بوک و مدیریت آن

فیس بوک اخیرا برای بازاریابی محتوا بسیار اهمیت پیدا کرده است. از این رو، برای بازاریابان امکاناتی فراهم کرده است که می توان با آن محتوا را مدیریت کرد. همچون یک وبلاگ، شما می توانید مطالبی را در فیس بوک، پیش نویس کنید و زمان بندی و حتی به طور مدت دار، منتشر کنید.

برای اینکه روش پیش نویس کردن مطالب در فیس بوک را یاد بگیرید، تا انتهای این مقاله با آرتا مارکتینگ همراه باشید.

برای پیش نویس کردن یک مطلب، در فیس بوک، کافیست طبق روال عادی همیشگی، یک پست ایجاد کنید :

در این بخش از دکمه ی آبی که مشاهده می کنید، بخش مثلث رو به پایین، را کلیک کنید و گزینه ی draft را انتخاب کنید:

بعد از این کار، در همین محل، اعلان پیش نویس ها به شما نمایش داده می شود:

برای مشاهده، مدیریت و تغییر پیش نویس ها کافیست روی لینک see drafts کلیک کنید :

همانطور که مشاهده می کنید، دو مطلب به عنوان پیش نویس ایجاد شده است. شما می توانید از میان پیش نویس های بسیاری، با استفاده از کادر جستجو در سمت چپ، جستجو کنید. همچنین اگر روی هر کدام از سطر ها کلیک کنید می توانید پست مورد نظر را در حالت دسکتاپ و موبایل مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ویرایش کنید :

علاوه بر ویرایش، می توانید با استفاده از مثلث رو به پایین، که در بلا مشاهده می کنید، حالت محتوا را تغییر داده و سریعا نسبت به انتشار و یا زمان بندی آن اقدام کنید. برای اینکه بتوانید یک پست را زمانبندی کنید می توانید آموزش زمانبندی کردن مطالب و پست در فیس بوک را ببینید.

برای ایجاد یک پیش نویس دیگر، می توانید از دکمه ی سرمه ای سمت راست و بالای همین صفحه creat را کلیک کنید و این کار را انجام دهید.

برای مراجعات بعدی به منظور تکمیل مطلب پیش نویس شده می توانید مسیر گفته شده را بپیمایید یا اینکه از تب های بالای صفحه ی اصلی فیس بوک، گزینه ی publishing tools را انتخاب کنید و از آن جا در سمت  راست، drafts را انتخاب کنید.

بعد از این کار همچون مطالب ذکر شده، به راحتی می توانید محتوای خود را مدیریت کنید.

در بازاریابی اینترنتی، دسترسی به یک شبکه ی اجتماعی با مدیریت محتوا بسیار اهمیت دارد. بنابراین به بازاریابان توصیه می شود که از این امکان فیس بوک به خوبی استفاده نمایند و از این طریق به توسعه ی کسب و کار و فروش محصولات خود دست پیدا کنند. فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی، محل فروش محصولات نیست اما برای معرفی محصولات و تشویق مردم بسیار مفید و مهم است و تنها از طریق تولید محتوا می توان این بازاریابی را با موفقیت به پایان رساند.

به ابهامی برخوردید یا سوالی دارید؟

با ما تماس بگیرید. تا سریع تر پاسخگوی شما باشیم.

تماس با ما!
021-47620510
بخش آموزش
پرسش های متداول
مرکز توسعه
همه چیز درباره API ها